Klantenservice

Op de garantie pagina leggen we uit hoe u aanspraak kunt maken op eventuele garantie:

De garantie geldt vanaf betaal- of leveringsdatum en voor materiaal- en fabricagefouten. In veel gevallen is er ook een duidelijke foto van het probleem nodig om (op afstand) het probleem te kunnen laten beoordelen door de technische dienst en de oplossing zo snel mogelijk te kunnen bieden.

Bij een eventueel probleem of klacht bij ontvangst van de goederen kunt u dit altijd melden via het formulier onderaan deze pagina of stuur een mail om de afhandeling van de zending soepel te laten verlopen. Het beste is om het product te controleren bij ontvangst voordat u tekent. Zodra u een product met een defect alsnog in gebruik neemt ontstaat twijfel bij de technische dienst, het transportbedrijf en de verzekering. (Indien er geen schade te zien is aan de buitenkant van de verpakking kunt u gerust tekenen voor ontvangst.)

U kunt een klacht of probleem over uw product of onze dienstverlening zoals de bezorgdienst, melden via email info@tafelvoetballand.nl, telefonisch 085 2010082of via het formulier onderaan de pagina.
Wij reageren normaal gesproken inhoudelijk binnen 1 a 2 werkdagen, maximaal 14 dagen tijdens drukte of feestdagen. U krijgt een ontvangst bevestiging en uw melding wordt dan spoedig in behandeling genomen.
Vermeld bij uw bericht aub het ordernummer / factuurnummer of de naam en postcode waarmee u besteld hebt zodat uw melding sneller verwerkt kan worden.

--------------------------------------------------------------------------------

Producten ruilen of retourneren:
 kijk bij de pagina ruilen of retourneren voor meer informatie en voorwaarden.

--------------------------------------------------------------------------------

Bij problemen buiten garantie zijn reparaties mogelijk in overleg en afhankelijk van de schade.

Enkele voorbeelden van reparaties
-Kleine reparatie springmat doek: €. 49,-
(Scheuren of gaten van maximaal 10cm zijn in de meeste gevallen mogelijk te repareren, na controle, met garantie op het gerepareerde gedeelte) 
U kunt na overleg uw springmat aanbieden ter reparatie. Deze zal dan tegen vergoeding gerepareerd worden, de kosten zijn afhankelijk van de schade of reparatie.
De gemiddelde reparatie tijd is 1 tot 3 weken.)
-Kleine reparatie springmat haken: €. 49,-

--------------------------------------------------------------------------------

Onderdelen nabestellen:

Onze degelijke producten gaan bijna nooit zomaar stuk. Mocht er toch schade zijn ontstaan door bijvoorbeeld forcering, een ongelukje of bijvoorbeeld zware wind bij tafeltennistafels buiten, bij brandschade of een andere buitengewone oorzaak, dan zijn de meeste onderdelen van onze producten leverbaar tegen een goede prijs.

Ook op andere merken of modellen past een groot aantal van onze onderdelen, vraag dit even na indien u toch nog twijfelt na het lezen van onze tips en kieshulp.

Om het juiste onderdeel te kunnen bepalen kunt u deze in de bijgeleverde handleiding terugvinden met het bijbehorende onderdeel nummer. Samen met het item-nummer en een omschrijving van het onderdeel kunnen wij voor u de prijs en levertijd opvragen.

 

Heeft u geen handleiding meer? 
De handleiding van de meeste aangeboden producten kunt u bij ons opvragen of downloaden via de pagina handleidingen, of zoek deze in de zoekbalk bovenin het scherm.

-------------------------------------------------------------------------------

 Kunt u niet vinden wat u zoekt? Kijk bij de pagina veel gestelde vragen
Of gebruik eventueel de zoekfunctie rechtsbovenin elke pagina.

 

 

contacteer ons

contactinformatie

* Vereiste velden

 

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."
 "Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)".