Melding garantie maken
Alle producten worden geleverd met volledige wettelijke garantie. De door ons aangeboden fabrieksgaranties doen niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Producten die onderhevig zijn aan slijtage of snel kunnen slijten hebben de standaard garantie die er wettelijk bij hoort.
Wilt u aanspraak maken op uw garantie? Vul dan onderstaand formulier in. Om te controleren of u voor de garantie in aanmerking komen, hebben wij het aankoopbewijs nodig (factuurnummer) en foto's met omschrijving van het probleem. Na ontvangst nemen wij de melding in behandeling. Indien nodig moet het defecte product naar de technische dienst ter controle of reparatie (Indien er foto's opgestuurd zijn, hoeft dit in sommige gevallen niet meer). U kunt van de meeste producten het onderdeel of product bij ons inleveren. Wij zorgen vervolgens voor de verdere afhandeling. De technische dienst bepaalt of de onderdelen/producten defect zijn, hoe deze af te handelen en of de schade onder de garantie valt. Bij problemen buiten garantie zijn in de meeste gevallen ook reparaties of vervangende onderdelen mogelijk. Vraag ernaar of bekijk de onderdelen- of accessoirespagina.